Hej z Ensenada, Mexiko !!!

Včera som nastúpil na výletnú loď pre bakalársku párty môjho priateľa Susan.
Moje najaktuálnejšie videá

00:00
08:21
01:45

Je to krátka trojdňová plavba z Long Beach do Ensenada a späť. Odchádzali sme v piatok popoludní a vrátime sa domov v pondelok ráno. Ben ma včera odhodil v prístave Long Beach okolo 14:00. Už mi chýba <3 Privítali sme jahody a šampanské! Bolo to tak fantastické! Mám však jeden malý problém s touto plavbou, výber dekorácie Carnival je mierne urážlivý ... krátko po usadení sa v zamierili na bezpečnostnú vŕtačku. Absolútne sme venovali pozornosť a neprešli sme veľa oprávneného Dallasu (počuli ste, že Matt chodí s rhwobhom?!) Potom sme preskúmali loď. Je to oveľa chladnejšie, ako som čakal. Uvidíme, či odvážim bazén ... Okolo 17:00 som mal hlad, ale večera bola ďaleko (kedykoľvek musím počkať oveľa viac ako 5 minút na jedenie je ďaleko). Každopádne sme dostali pizzu. Tiež som zostavil mish-mosh z horúcich psích psích zálievok-grilovaná cibuľa, huby, slama cole, salsa a zemiakový šalát-podrž Nakoniec nastal čas pripraviť sa na večeru a tanec! Trochu sme sa zahriali Áno, tieto šaty nosím vždy, keď idem von. Áno, vlastním oveľa viac ako jedno šaty. Ale nevlastním oveľa viac ako jedno šaty, v ktorom sa cítim sebaisto, takže na to sa musíte pozrieť. Opäť. Našťastie mojim priateľom nevadí, že vždy nosím to isté. Hovorí sa, že to pomáha sledovať ma. Večera sa musí vždy začať chlebom alebo hranolkami ... často oboje. Kúpil som si tekvicový squash a koláč čedar. Bol som krásna a chutila úžasne. Ah-mazing. Prišla so stranou Polenty. Zrejme si šéfkuchár myslí, že stále sa nakladám sacharidy, pretože to bolo všetko toto jedlo! Našťastie si tiež myslím, že stále sa nakladám sacharidy (akékoľvek slovo o tom, aký maratón musím urobiť ďalej, takže sa nemusím zastaviť?). Bol som na tejto plavbe predtým, takže viem, že si musíte kúpiť teplý tortu topenia čokolády na dezert. Po večeri sme sa vrátili do izby, aby sme si zahrali pár sobov bakalárskych hier. Milujem ísť na tanec, ale zriedka to robím, bol som neuveriteľne nadšený, aby som sa dostal von a vstúpil do hudby. A ja som nebol jediný, ktorý bol nadšený tanec… Zvyšok noci je rozmazaný. Myslím, že tu bola vodka, pizza v polovici noci a niekoľko pľuzgierov. Ale nemôžem potvrdiť To je dôvod, prečo sme Susan a ja sme priatelia - včera v noci sme sa po tretej hodine opili spať a dnes ráno sme sa zobudili, aby sme bežali na trati. Neboli sme sa s tým príliš zbláznení, ale bolo dobré sa dostať von. Tiež sme sa pozreli na telocvičňu na nejakú prácu AB. V tom čase som hladoval a zaútočil na raňajky bufetu. Nakladal som ovsené vločky s polevou, vajciami, ovocím, kúskom škoricovej rolky a dvoma škatuľami obilnín. Teraz sa chystáme preskúmať Ensenada na deň. Žiadny jednotlivec chce, aby som ich priniesol späť sombrero? Uvidíme sa trochu! Pošlite mi zošit Zachrániť Zdieľanie je starostlivosť! zdieľam Tweet Pin zdieľam Pošta zdieľam Neustále sa rozhodnite pre tieto: Národný darček pre pizzu syra Národný darček pre pizzu syra Darčekové darčeky. RUNEATREPEAT Instagram Giveaway Politiky Národný syr Pizza Day 50 dolárov Darčeková karta pre vaše vlastné PI Beh na ostrove Marco Florida 2021 Beh na ostrove Marco Florida 2021 Kde bežať na ostrove Marco Island Florida. Prevádzka nápadov na cestovanie a letné plážové výlety. Florida beh blog a Balenie pre beh Disney White Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Balenie pre beh Disney White Wine & Dine Half Marathon Race Weekend Balenie pre beh Disney White Wine a Dine Half Marathon Race Weekend. Čo si balím, aby som spustil 13,1 míľový závod cestovné nápady a príbehy zo dovolenky v San Franciscu cestovné nápady a príbehy zo dovolenky v San Franciscu Nápady na cestovanie zo San Francisca. Cestovné vyznania z mojich letných sviatkov a obľúbených miest v San Franciscu California cestovná recenzia Jane pre bežcov cestovná recenzia Jane pre bežcov Travel Jane Review pre bežcov. Skúsil som to a zdieľam tipy! Ľahko použiteľná prenosná taška na pisoár, ktorá je jednorazová. Kúpeľ Mango Green Smoothie Bowl Recept: Mango Green Smoothie Bowl Recept: Neuveriteľne zelený recept smoothie s jogurtom. Mangový recept smoothie v miske, ktorá je plná zdravých ingredietns a ⚡ Shareaholic .